Cikkek - Házipénztár

Miért fontos a kommunikáció az ERP rendszerek bevezetésekor?

ERP rendszer, kommunikáció, projekt vezető, menedzselés

Kétségtelen tény, hogy az ERP rendszerek nem egyszerű házipénztár programok. Bonyolult felépítésük a kezdő felhasználók számára érthetetlen, s a megismerésükhöz meglehetősen sok idő kell. Egy modern ügyviteli szoftver ergonomikus, jól átlátható, s a kezelésének elsajátítása is egyszerű. Fontos szempont, hogy homogén legyen: Ha egy munkatárs átérzi a rendszer logikáját, el tud igazodni már egy-két modul funkcionalitásán, onnantól egy jó rendszerben nem veszik el sehol, mindenhol rögtön "otthon találja magát". Ugyanakkor még az ilyen rendszerek bevezetése esetén is nélkülözhetetlen a megfelelő figyelem és odaadás, mivel a kezdeti szakaszokon számtalan további tényező múlik.