CRM
Az ügyfél-kapcsolat menedzsment minden vállalat számára kulcsfontosságú. Az ügyfelekhez kapcsolódó minden információ visszakereshetők, nyomon követhető.
Legyen szó akár egyszerű vevői ajánlat-kérésről, termékhez kötődő panaszról, beszállítóval kötött szóbeli megállapodásról, a rendszerben biztosított az információ strukturált elhelyezése és utólagos nyomon követése. A CRM modul alkalmas nagy méretű vevői adatbázis karbantartására pl. direkt marketing célokra.
A partner adatbázis karbantartását nagyban megkönnyíti a sok-rétű csoportosítási lehetőség:
- Partner-csoport
- Ötféle partner-tulajdonság (egyéb csoportosítás)
- Ágazati besorolás
- Társulási forma
- Tevékenységi kör
Példa:
Ezeken kívül kereskedelmi asszisztens, üzletkötő és adat-tulajdonos is rendelhető minden partnerhez. Az adat-tulajdonos funkcióval megoldható a partner-törzs szétválasztása pl. üzletkötők szerint, így az üzletkötők nem láthatnak bele egymás partnereibe, mindenki csak a saját vevőit listázhatja.CRM-et kiszolgáló funkciók:
- Kapcsolattartás információk (pl. telefonos megkeresés, reklamáció, stb.)
- Körlevelek
- Érdeklődések nyilvántartása
- Előajánlatok felvitele
- Fájlok csatolhatók partnerekhez (Tudásbázis)